TUMS Meetdiensten
Interesse in een meter of energiemonitoring Offerte aanvragen
Interesse in een meter of energiemonitoring Offerte aanvragen

Medewerker Business Support

  • 24-40 uur per week
  • Standplaats Goes, Smithweg 3, 4462 HC

 

 

Ben jij de duizendpoot die ons administratieve team komt versterken?

De functie

Als medewerker Business Support ben je onderdeel van het team Business Support & Data Analyse. Samen met drie andere medewerkers business support zorg je ervoor dat de administratie van het bedrijf op orde is en alles in goede banen loopt. De dagen zijn nooit hetzelfde, maar taken zullen wel regelmatig terugkomen. Hierdoor is er genoeg afwisseling en uitdaging in de dagelijkse werkzaamheden.

Business Support is het eerstelijns aanspreekpunt voor onze klanten via de telefoon en email. Zij stellen hierbij vragen over lopende contracten, dataverstrekking of bijvoorbeeld facturen. Om deze vragen te kunnen beantwoorden zul je ook regelmatig nauw contact hebben met de andere collega’s. Klantvriendelijkheid en goede communicatie moet dus in je DNA zitten.

Je dagelijks werk

Met een lekker bakje koffie of thee start je op kantoor op. Je zorgt dat je telefoonsysteem actief is, want er kan elk moment een klant bellen die je te woord staat. Ieder week is er een opstart waarin je met de collega’s van Business Support de belangrijkste taken doorneemt. Informatie wordt met elkaar gedeeld en bij onduidelijkheden is er altijd ruimte om te sparren.

Wanneer je taken duidelijk zijn, ga je aan de slag. Elke dag is anders, maar vandaag start je in de algemene emailbox. Hierin komen uiteenlopende vragen binnen van klanten en collega’s, denk aan naamswijzigingen die je moet verwerken in het CRM-systeem, vragen over facturen, aanvragen voor dataverstrekking en ga zo maar door.

Voor je het weet is het tijd voor een overleg met een grote klant dat in de agenda gepland staat. Tijdens dit overleg worden belangrijke lopende zaken besproken. De klant kan vragen hebben die jij beantwoordt of uit gaat zoeken. Verder zorg je ervoor dat je de belangrijkste zaken in de notulen noteert. Na het overleg werk je deze punten uit en zorg je ervoor dat alle betrokkenen hiervan op de hoogte worden gesteld.

Na de lunch ga je aan de slag met de periodieke facturatie. Je zorgt ervoor dat alle betreffende klanten de juiste factuur ontvangen. Het kan zijn dat de komende dagen, hier vragen over ontvangen worden vanuit de klant. Het is belangrijk hierbij nauwkeurig te werk te gaan.

Na het versturen van de facturen, is het einde van de werkdag al aangebroken. Met een voldaan gevoel sluit je je laptop af en morgen zul je een dagje vanuit thuis de werkzaamheden verder oppakken.

De ideale kandidaat

  • Minimaal Mbo-niveau 4 werk- en denkniveau in administratieve richting
  • Teamspeler maar ook goed in zelfstandig werken
  • Goede kennis van MS-office modules zoals Word, Excel, Outlook etc.
  • Kennis van financiële administratie is pré
  • Kennis van de energiesector is pré

Wat bieden wij jou?

Stel, jij wordt onze nieuwe collega. Dan geven wij je begeleiding en ondersteuning, waardoor je volop de ruimte hebt om je vakinhoudelijk en persoonlijk te ontwikkelen. En dat is nog niet alles:

  • Een brutosalaris tussen de €2.825 en €3.500 euro per maand
  • Een uitdagende baan
  • Benefit budget (18%), waarbij je zelf bepaalt hoe je deze inzet. Bijvoorbeeld vrije dagen bijkopen, extra salaris uitbetalen of pensioen aanvullen
  • Eindejaaruitkering 4,5% en een netto winstdeling
  • Uitstekende pensioenregeling via ABP
  • Een gezellige werksfeer

Over Tums

TUMS B.V. is een van de Erkende meetverantwoordelijke partijen in Nederland. Wij zijn daarin een unieke speler in de Nederlandse energiemarkt op het gebied van meten en distribueren van meetdata van o.a. elektriciteit en gas, maar ook water en warmte, om zo onze klanten te ondersteunen in hun uitdagingen om de energietransitie mogelijk te maken.

Kom je bij ons werken?

Ben je enthousiast geworden door bovenstaande vacature? Stuur dan je sollicitatie naar hr@tumsbv.nl ter attentie van Janine Meeuwse. Voor meer inhoudelijke vragen over de functie kun je contact opnemen met Peter van de Beek, teamleider Business Support & Data Analyse per mail, E. pvandebeek@tumsbv.nl of telefonisch, M. 06 22 42 11 38.

Kijk ook eens op onze website voor meer informatie over ons bedrijf en onze diensten: www.tums-meetdiensten.nl. 

NB

Je CV en motivatiebrief kunnen tijdens het sollicitatieproces gedeeld worden met onze collega’s voor selectiedoeleinden. Je geeft ons hierbij ook toestemming je CV te bewaren tot een jaar na de sollicitatieprocedure. Na deze periode verwijderen we je gegevens. Jouw gegevens zullen we nooit delen met derden.