TUMS Meetdiensten
Interesse in een meter of energiemonitoring Offerte aanvragen
Interesse in een meter of energiemonitoring Offerte aanvragen

Medewerker Order Intake

40 uur per week

Standplaats in Goes, Smithweg 3.
(De Poel)

 

Ben jij de duizendpoot die ons administratieve team komt versterken?

Waarom TUMS B.V. ?

TUMS B.V. is één van de Erkend meetverantwoordelijke partijen in Nederland. We zijn daarin een unieke speler in de Nederlandse energiemarkt op het gebied van meten en distribueren van meetdata van energiestromen, om zo onze klanten te ondersteunen in hun uitdagingen om de energietransitie mogelijk te maken.

De functie

Als medewerker Order Intake heb je drie directe collega’s. Samen zorgen wij ervoor dat de administratie van het bedrijf op orde is en alles in goede banen loopt. De dagen zijn nooit hetzelfde, maar taken zullen wel regelmatig terugkomen. Hierdoor is er genoeg afwisseling en uitdaging in de dagelijkse werkzaamheden.

Order Intake is het eerstelijns aanspreekpunt voor onze klanten, via telefoon en email. Zij stellen hierbij vragen over lopende contracten, dataverstrekking of bijvoorbeeld facturen. Om deze vragen te kunnen beantwoorden zul je ook regelmatig nauw contact hebben met andere collega’s. Klantvriendelijkheid en goede communicatie, intern en extern, moet dus in je DNA zitten.
Je bent verder niet bang voor een technische uitdaging. Je verwerkt namelijk elke week de contractmutaties, waarbij je de juiste tarieven invoert en de factuur naar de klant verstuurt.  Het van belang dat je hierbij accuraat te werk gaat.

Voorts zorgen wij ervoor, dat:

  • rapportages voor de klant worden opgesteld;
  • de juistheid van ons contractbeheer;
  • periodieke facturatie en opvolging hiervan;
  • de belangrijkste afspraken van een vergadering worden vastgesteld in notulen.

Je dagelijks werk

Je start de dag op kantoor met een lekker bakje koffie of thee. Je zorgt ervoor dat je telefoonsysteem actief is, want elk moment kan er een klant bellen. Elke ochtend is er een zogenaamde opstart waarin je met de collega’s van Order Intake de werkzaamheden en taken van de dag doorneemt. Belangrijke informatie wordt altijd met elkaar gedeeld en bij onduidelijkheden is er altijd ruimte om te sparren.

Wanneer je taken duidelijk zijn, ga je aan de slag. Elke dag is anders, maar vandaag start je in de algemene e-mailbox. Hierin komen uiteenlopende vragen binnen van klanten en collega’s, denk aan naamswijzigingen die je moet verwerken in het CRM-systeem, vragen over facturen, aanvragen voor dataverstrekking en ga zo maar door.
Voor je het weet is het tijd voor een gepland overleg met een grote klant. Tijdens dit overleg worden belangrijke en actuele zaken besproken. De klant kan vragen hebben die jij beantwoordt of gaat uitzoeken.
Verder zorg je ervoor dat je de belangrijkste zaken en gemaakte afspraken vastlegt. Na het overleg werk je deze punten uit en zorg je ervoor dat alle betrokkenen hiervan op de hoogte worden gesteld.

Na de lunch ga je aan de slag met de periodieke facturatie. Je zorgt ervoor dat alle betreffende klanten een juiste factuur ontvangen. Het kan zijn dat je de komende dagen hierover vragen over ontvangt van de klant. Die probeer je zoveel mogelijk te beantwoorden en daarbij ga je zorgvuldig te werk.
Na het versturen van de facturen is het einde van de werkdag alweer aangebroken.
Met een voldaan gevoel sluit je je laptop af en morgen zul je met nieuwe energie de werkzaamheden weer oppakken. Deze keer vanuit huis.

De ideale kandidaat

  • Mbo-niveau 4 richting administratie of techniek, liefst HBO werk- en denkniveau;
  • Affiniteit met techniek is een pré;
  • Teamspeler maar ook goed in zelfstandig werken;
  • Goede kennis van MS-office modules zoals Word, Excel, Outlook etc.;
  • Analytisch denkvermogen en nauwkeurig werken;
  • Betrouwbaar en flexibel;
  • Bereidheid om continue je kennis te vergroten/ bij te houden.

Wat bieden we jou?

Stel, jij wordt onze nieuwe collega. Dan geven wij je begeleiding en ondersteuning, waardoor je volop de ruimte hebt om je vakinhoudelijk en persoonlijk te ontwikkelen. En dat is nog niet alles:

  • Een marktconform salaris;
  • Een uitdagende baan;
  • Benefit budget (18%), waarbij je zelf bepaalt hoe je deze inzet. O.a. vrije dagen bijkopen, extra salaris uitbetalen of pensioen aanvullen;
  • Eindejaaruitkering 4,5% en een DI-budget;
  • Uitstekende pensioenregeling via ABP;
  • Een gezellige werksfeer.

Kom jij bij ons werken?

Ben je enthousiast geworden door bovenstaande vacature? Stuur dan je sollicitatie naar hr@censo.nl ter attentie van Jip Veelenturf (HR Manager).
Voor meer inhoudelijke informatie over de functie kun je contact opnemen met Frank Scheunhage (Manager Techniek)
via 06-20153366.

Kijk ook eens op onze website voor meer informatie over ons bedrijf en onze diensten: www.tums-meetdiensten.nl.

NB
Je CV en motivatiebrief kunnen tijdens het sollicitatieproces gedeeld worden met onze collega’s voor selectiedoeleinden. Je geeft hierbij tevens toestemming aan Censo om 1 jaar na de sollicitatieprocedure je CV te bewaren. Na deze periode zal deze worden verwijderd. Voornoemde gegevens zullen nimmer met derden worden gedeeld.
TUMS-meetdiensten is een onderdeel van Censo. www.censo.nl